Chyba każdy chciałby kupić nowy samochód, ale droga do kupna jest bardzo długa. Wiadomo, że jest mnóstwo zwolenników zakupu tylko aut używanych, ale tyle samo jest także osób chętnych na zakup nowego auta z salonu. Teraz nie będę pisał o tym co jest lepsze wg. mnie, ale zaznaczę tylko, że potrafię zrozumieć tych pierwszych jak i drugich.
A co gdybyście mieli szansę wygrać, a właściwie kupić samochód za wyświetlenia swojego filmu na YouTube? To nie jest żart !
Pewien dealer Opla stworzył w kwietniu kampanię zatytułowaną „Pay by View”, cała akcja polegała na odbyciu jazdy testowej specjalną odmianą Opla Astry – Online Edition. Każdy z testujących mógł nagrać film z jazdy, który następnie należało wstawić na serwis YouTube.
Po osiągnięciu odpowiedniej ilości odsłon można było zdobyć następujące nagrody:

– 24 200 odsłon/ bagażnik dachowy
– 589 900 odsłon/ Opel Adam Rocks
– 739 600 odsłon/ Opel Corsa
– 922 800 odsłon/ Opel Astra

Jednemu człowiekowi udało się zdobyć ponad milion odsłon swojego filmu i stał się szczęśliwym posiadaczem Opla Astry !

opel view 1

Wiem, że nie każdy chciałby jeździć taką zwykłą Astrą, ale przyznajcie, że za wyświetlenia to każdy by się skusił.
Pozostaje nam tylko czekać, aż jakiś Polski dealer zorganizuje taki konkurs !

opel view 2

Tutaj FILM, który wygrał.

Zapraszam na mojego Facebooka !
Jakub o Moto

Reklamy