Po motoryzacyjnych targach w Poznaniu przydałoby się napisać małe podsumowanie. Miałem okazję być na tej imprezie trzeci rok z rzędu i po raz kolejny nie żałuję decyzji, że tam pojechałem. Niestety ponownie Motor Show odwiedziłem w weekend, gdzie odwiedzających jest najwięcej, a przez to zrobienie zdjęć graniczy z cudem, bo ciągle ktoś wchodzi w kadr. To jest z pewnością minus, natomiast na plus zauważyłem, jakby większą kulturę zwiedzających, a mianowicie chodzi mi o zajmowanie miejsca w otwartych samochodach. Kiedy trzy lata temu po raz pierwszy miałem okazję odwiedzić targi to wszyscy w jednym wielkim chaosie latali wokół aut, a wsiadanie za kierownicę odbywało się poprzez niekulturalne wpychanie, czemu towarzyszyły liczne kłótnie. W tym roku do każdego samochodu ustawiała się kolejka, gdzie w normalny sposób można było usiąść za kierownicą interesującego nas pojazdu, bez zbędnych przepychanek.

sdr

Już po powrocie z Poznania zaplanowałem, że w przyszłym roku na wystawę wybieram się w czwartek (tzw. Press Day), bilet w tym przypadku kosztuje około 100 złotych, ale dla własnej wygody postaram się zdobyć taką wejściówkę.

Targi w liczbach:
– odwiedziło 135 023 miłośników motoryzacji;
– wystawa zajmowała 15 pawilonów i teren otwarty,;
– stanowiska miało 170 wystawców;
– zaprezentowano 60 polskich samochodowych premier;
– oraz 2 auta koncepcyjne.

Jeżeli jesteś wielkim fanem motoryzacji, a samochód jest dla Ciebie czymś więcej niż środkiem transportu, który ma dojechać z punktu A do punktu B lub zamierzasz kupić w najbliższym czasie nowy samochód to z pewnością nie może Cie zabraknąć na tym wydarzeniu za rok !

Kolejny Motor Show odbędzie się : 5-8.04.2018
Do zobaczenia !

Jakub o Moto

