Witajcie wszyscy !

Na wstępie wypada się przywitać, mam na imię Jakub, ale mówią do mnie Kuba.
Akceptuję obydwie formy, więc jeżeli chcecie coś miłego mi napisać, zapytać się o coś lub skrytykować to piszcie jak chcecie. Od wielu lat interesuję się motoryzacją, jeszcze jakomały chłopiec przed snem odbywałem długie podróże samochodem… i wcale nie oszukuję. Jeździłem po znanych mi drogach, ale myślami, zamykałem oczy i wyobrażałem sobie siebie za kierownicą i miła kołderka mi w tym kompletnie nie przeszkadzała.
Obecnie mam 23 lata i moje marzenia się spełniły, ponieważ prawo jazdy posiadam już od kilku lat. W podstawówce marzyłem o VW Golfie i to się nadal nie zmieniło ! Co prawda przez 5 lat jeździłem Passatem (oczywiście B5 w TDI), którego ostatnio się pozbyłem, ale kiedyś Golfa sobie kupię chociaż na rok, ale kupię i to GTI. Takie moje marzenie…
Ten blog powstaje, dzięki mojej pasji i marzeniom, które chciałbym spełniać za sprawą wpisów mojego autorstwa,  mam nadzieję, że w przyszłości będę testować samochody i pisać Wam czy warto kupić tańszą Skodę czy droższe BMW. Chcę poszerzać swoją wiedzę czy tamto i nie tylko poszerzać swoją wiedzę, ale i pomagać Wam w wyborach przy kupnie aut lub przy rozwijaniu Waszej moto pasji.

Jakub o Moto !

* więcej informacji o mnie 

